با خودم گفتم بزار اینارو بزارم دلم نیومد نزارم ععععررر سنلاتکفتاشکثفتان

 

 

ویمین

 

 

 ویمین کاپل کیوته وهرکی میگه فرند شیپ خیلییی کچل تنوریه -___-

 

 

 

یونمین

 

 

یونمین کاپل فاخییینگ ریل !___!

 

 

کوکمین

 

 

 

کوکمین کاپل خیلییی خوشگلیه عععععرررر *_*

 

 

 

 

 

 

هوپمین واییییییی خعلییییی خرههه کاپلشش نمآستدذس ^_^

 

خوب بریم سر کاپلای تی ایکس تی یوهاهاهااااا

 

 

 

 

یونبیننن ایززززز فااااا*یییینگگگگگ رییییلللللللللل واییی ینیی اینقد که توی این 2 سال یونبین مومنت داره اون ویمین کچل توی 7 سال نداره -__- ^__^

 

 

 

تهگیو واقعاااا قشنگه مخصوصا توی این کامبک من بهشون ایمان اوردم ^_^

 

 

 

 

من اصلا دختر شیپ نمیکنم ولی یویون یه چیز دیگست کویوتااااا ×ــ×

 

 

 

 

ظسمققلاحصهثاشثقهاکظقتث»؟«ذ اسم کاپلشو اصلا نمیدونم ولییی عاشقققققققق این دوتام وایی خدایااااا خعلییییی خوبنننن ععععععععررررررررررررررررر#___#

 

 

 

خوب تموم شد ولی واقعا چرا بعضی ها شیپ نمیکنن یا منم که مشکل دارم فقط شیپ میپسندم  ؟؟؟؟!!!    ؟__؟