گفتم چند تا فیلم پیشنهاد بدم که خیلی باحال بودن و دوسشون داشتم شاید نمیشناسیدشون و خوشتون اومد

ازش ^__^

 

 

 

 

اسم فیلمش دبلیو  هستش بهش دوجهانم میگن قشنگه این باحاله

 

 

 

 

 

اسمش اودیسه کره ای ولی تهش یه جوری بود مثلا فصل 2داره -__- باید میساختن بقیشو ولی من دیوونه ماوانگم حتی از

کاپلش بیشتر دوسش دارم  خیلیییی خرههههه *__*

 

 

 

 

اسم فیلمش گابلینه واقعااااا عشقه مخصوصا فرشته مرگ #__#

 

 

 

 

اسم فیلمش سیندرلاوچهارشوالیه هست

من دیوونه سریالشم خعلیییییییییی قشنگههه از نظر من خعلی قشنگه چون من اوپاشو خیلی دوس دارم کاپلش خیلی شیرینه اوخواااداااااااا$__$

 

 

 

 

اسمش فروشگاه ست بیول تازه کاره واقعا من نفهمیدم چرا اینقد هیت گرفت -___- واقعا دیگه بیخیال هیت دادن به فیلما بشید حداقل

خیلیم کمدیش باحال بود من واقعا دوسش داشتم *__*

 

 

اسمش در راهم میجنگم هستش  فک کنم برای 2017 فیلمش بهترین درامای سال شد اگه اشتباه نکنم -___-  اینم دوست ^__^

 

 

اسمش زمانی که تو خاب بودی و باز هم اوپا جون سوک عععععررررجوذااابببب ^___^

 

 

 

اسمش کلاس ایته وان

واقعااا بهترین درامایی بود که دیدم در طی این چند ماه اصلا روند داستان اونجوری که فک میکنی نیستش یهو خیلی شوکه میشی   ^___^ فک کنم رکورد فیلم دیدنمو با این زدم تو 5 روز -____- من خیلی کند میبینم برا همین 5روز شد خخخخخ^___^

 

 

خوب بازم کلی فیلم هست بعدا میگم فعلا همینا امیدوارم خوشتون بیاد برید فیلم ببینید ^___^