و اینک با نام و یاد خدا شروع میکنم ^_^

 

ععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 0_0

تموممم شددددددددددددددددد یککک ماهههه کوفتییی خاک تو سر تعف عخخخخ گلابیی تموم شدددددددددددددددددددد0_0

اینقددددددددددددددددددددددد خوشالم تموم شد^_^

 

از امروز به بعد خطر نوشمک تو وب هاتون اغاز میشه چون دیگه پلاسم تو وب همه. چه اشنا چه غیر اشنا اصن واسم مهم نی فقط میام زر بزنم و شایدم اشنا شدم  پس پیشاپیش تسلیت ^_^

بگید ببینم در نبود من کیا رفتن کیا اومدن ://// به خانوادم کیا اضافه شدن کیا کم شدن :////از دست ببعضیا شکه شدم بماند ولییی جیگرتونو در میارم بریدمخصوصا اونایی که وابستشونم و از خانوادمن  :///// .......  :////

 

و اینکه کراش جدیدمو معرفی میکنم ^_^

 

و حرف و اوخودااااااا کویوتووووو بوخوریییییی^_^ دیوونه هم خودوتونیدخخخ^_^موسخوروهاخخ^_^

 

و اخرین چیز مهم از اونجاا که من علاقه خاصی به خاص بودن دارم( جونز باوو$_$)میخام از این به بعد اندینگ پستاتونو به عهده بگیرم ینی اخرین نظر و اینکه کسی ک منو به این مقام منصوبیده شخص شخیص خودم بیدم $_$پس اینقد میحرفمو نظر میدم تا اندینگ بشم ^_^حالا شاید یکمم گشاد شدما ولی خو دیگه تمام سعیمو میکنم کارمو عین ادم انجام بدم ^_^

 

 خیلی خوب خالی شدم و اینکه دلم برای تک تکتونننننننننننن تنگولیده بود#^#(ناموسا ادم میاد بعد یه مدت میره دلتنگ میشه #^#) .اومااا اوما بزرگم اوما بزرگ اعظمم  هیونگ ابجی عمع هام خاله هام نری مینی مینا کریستال شوکو و خیلیی های دیگهههههه^_^و  نیوشاا ععععررررر یکی هست مث خودمه اسمششش هقق#^#مث خر تیتاب خورده میمونم الان $_$

 

یه سری کارای نیمه تمومم دارم ک باید تمومش کنم @_@

 

ععععرررر این حجم از خوشالی تو وجودم عجیبه :////نمد چراااا خخخخخخخخخخخخخ^_^

این چندتارم  ببینید ناموسا همش عین حقیقته جررر^_^

 

این واقعا برا من اتفاق افتاده بود نهم :/بدتر از اون  این بود ک من فن چنتشونو نوشته بودم خخخ^_^ حتی پارسالم خانوم عربیمون فهمید من ارمیم ^_^از دست دوستام البته وگرنه من هیچی نگفتم:///

 

این معمولا کار خود شیرین ها و خرخونای کلاسه://///// بزنمممممم .....://////

 

 

 

 

اون چان ووک هم ک من از مدرسه های غیر حضوری بهش ایمان اوردم  ^_^

 

و اینکه من چرا سولمیت ندارم :///// چرا هیچکی شبیه من نی ://// خوبه یا بد :////؟؟؟؟

اگه دیدید یه روز سولمیت دار شدم بهش میگم مای هارتز ان فایر فور یور لاوووووووو#^#یا یه چیزی تو همین مایه ها:///