اوک خوب امیدوارم همممون تا به حالا 

به این تنیجه رسیده باشیم که

فقط ویژگی های خوب نداریم

یا هممون

پرفکتو کامل نیستیم:)

 

من خاستم فقط روراست باشم و

یک سری از خصوصیات بدم

که باید درس بشن 

ویا اینکه ملت باید خودشونو باید باهاش کنار بیارن

رو بازگو بکنم:)

سوووو خوب بخونید چون ممکنه چیزایی دسگیرتون شه از من^_^

 

 

من خیلییییی حسودم واقعا نسبت به کسایی که دوسشون دارم

و اینکه اگه یکم ببینم علاقه بیشتری رو به شخص دیگه ای نشون میدن

واقعا ناراحت میشم یا خودمو لوس میکنمو تو هم میرم

تا وقتی که یکم نازمو بکشم :/(چندش:/)

 

 

من زیادی شوخی میکنم برا همینم ممکنه بعضی مواقع

کسایی خوششون نیاد 

ولی مجبورم بعدش معذرت خاهی کنم(که میکنم)

اما دیگه نمیتونم با طرف خیلی صمیمی برخورد کنم:)

 

 

از 2نوع مردم به شدت بدم میاد 

دوروغگو ودورو 

و اینکه شاید خودشون نفهمن ولی وقتی من میبینم رفتارشونو

دیگه نمیخام حتی تو چشاشون نیگاه کنم://////

 

 

کتک و فوش دادن اونجوری نمیشه گفت

ولی خوب من ابراز احساساتم با فوشه ولی ناجور نهاا

یا اینکه وقتی میخندم کسی که بقل دستمه رو یه تشری میرنم:)

و خوب معمولا کسی هم که (بیشتر مواقع تومدرسه)پیشم میشینه

از سمت من فلج و کبود میشه(خخخخ):))

 

به طور کلی در نگاه اول زیاد از ادما خوشم نمیاد 

ینی حس میکنم خیلی خودشونو میگیرن یا پرووان 

ولی خوب وقتی اشنا میشم باهاشونو حال میکنم نگرشم نسبت بهشون عوض میشه

ینیادما کلا  میشن برام  کسایی که دوسشون دارم و کسایی که ازشون بدم میاد و

یا کسایی که احساس خاصی نسبت بهشون ندارم:)

 

 

چیزای مهمم یا بهتره بگم خصوصیات منفی و بدم به طور کلی اینابود ^_^

ولی خوب باید سعی کنم بهتر کنم خودمو (ایشالاااااااا)

 

صرفا جهت اطلاع ولی اگه خاستید شماهم بگید

خصوصیات بدتونو یا چیزایی که میخاید تغییر بدید^_^

اگرم نه که تامام^_^

^_^