اول از همه سلام 

من نوشمکم اگه یادتون رفته یا هرچیز دیگه

فقط میخاستم بگم درسته ک خیلییی کم میامم ولی اصن ادمای اینجا

یادم نرفته،نمیره،و نخواهد رفت*-*

چون خیلیاا هستن ک دیگه جزوی از خودمو دوستام میدونم

برای همین ببخشید که سر نمیزدم ولی چندتاییتون میومدید بهم سر میزدید

از تهه تهههه اون جا اخریهههههه دنج قلبم ازتون ممنونم

واقعا اینقد اینجا وبمو فامیلامو دوستامو دوست دارم که تا الانم

هروقت خاستم دیگه تمومش کنمو برم ب زندگیم برسم نشد 

امااا خیلیییی بد بختیووو سر شلوغیو درس زیاد دارم

نمد میدونید یا نه ولی خوب من دوازدهمم و اینکهههه جدایه از اون

تویه یه مرحله افتضاح روحی بین بچگیو بزرگ شدنم و هر روز با یه 

سری احساساتو اتفاق بزرگ تر و مهم تر روبه رو میشم

برای همینم نمیتونم خیلی بیام یا مثل قبلا باخیلیا حرف بزنم پست بزارم

ولی دل هم نمیتونم بکنم

برای همین دعا دعا میکنم سال اخرم تموم بشه :(:

فقط یه چیزی از بعضیاا ناراحتم

بعضیا ک حتی فکرشو نمیکردم چون خیلیییی دوسشون داشتم

سویون از همه بیشتر و نصف فامیلو بیشتریایی ک باهاشون خیلی صمیمی بودم یه موقعی:)):((

 

و خوب امیدوارم همتون موفق باشید توی زندگیتون همین💕